Advies en hulp

Service Hotline
+49 (0) 5244 9789030
Ma - Vr: 9 tot 16 uur

Pak nu onze SPRING DEALS – en bespaar 20 EUR op alle HOMEDESK en BASIC LINE tafelonderstellen en sets met melamine tafelblad van 20.03. tot 01.04.2024 met de code SPRING2024! Meer informatie hier...

Help & Contact

Wij zijn er voor u en zullen met plezier uw vragen beantwoorden.

  • Alle onderwerpen
  • Productinformatie
  • Betaling & verzending
  • Garantie & Retourzending
Productinformatie
In welke uitvoeringen zijn de in hoogte verstelbare tafelframes verkrijgbaar?
Onze bureaus Homdesk Eco, Homedesk, Basic Line, Basic Line 90 en Easydesk zijn verkrijgbaar in zwart (RAL 9005), zilver (RAL 9006) en wit (RAL 9016).
Het Premium Line tafelframe heeft drie afwerkingen: Zwart (RAL 9011), zilver (RAL 9006), wit (RAL 9016) en grijs (Galaxy Edition).
Wat is het stroomverbruik in stand-by?
Het gemiddelde stroomverbruik in stand-by voor alle racks bedraagt ca. 0,1-0,3 W
Kan ik de tafelframes loskoppelen van de stroomvoorziening?
Ja - alle tafelframes kunnen van het stroomnet worden losgekoppeld zonder dat de hoogte daarna nog onafhankelijk kan worden ingesteld. Bovendien worden alle opgeslagen favoriete posities bewaard door een ingebouwd langetermijngeheugen.
Kan ik ook het frame met tafelblad kopen?
U kunt uw gewenste bureau gemakkelijk samenstellen met behulp van onze bureauconfigurator. Gelieve er echter rekening mee te houden dat wij de tafelbladen niet voorboren.
Wij bieden gemelamineerde tafelbladen in wild eiken, wit en lichtgrijs, massief houten tafelbladen in wild eiken en kernbeuken en gefineerde tafelbladen in wild eiken. Bovendien zijn er ook tafelbladen met een melaminecoating in wit en zwart verkrijgbaar, met een multiplexrand van echt hout.
FENIX NTM® bureaubladen met Nanotech oppervlak zijn verkrijgbaar in in totaal vijf moderne kleurstellingen.
Wat is het verstelbereik van het in hoogte verstelbare tafelframe?
Onze tafelframes hebben verschillende instelbereiken:
Homedesk Eco: 68,5 - 117cm
Homedesk: 60 - 125cm
Basic Line: 61 - 126cm
Easydesk: 59 - 126cm
Premium Line: 62 - 127cm
Basic Line 90: 61 - 126cm
Let erop dat de dikte van het tafelblad hier moet worden opgeteld om de werkelijke hoogte te kunnen bepalen.
Wat is de minimum plaatdiepte die ik kan gebruiken als ik een rek koop?
Al onze tafelframes kunnen worden voorzien van tafelbladen vanaf een diepte van 60cm.
Wij adviseren echter een diepte van ten minste 75cm, aangezien de voetverlengingen van de tafelframes tussen 69 en 74cm diep zijn.
Welke tafelbladen kan ik gebruiken?
Het onderstel van het Homedesk Eco is geschikt voor tafelbladen van 100 tot 160cm breed.
Tafelbladen van 110 tot 160cm breed kunnen op het Homedesk tafelframe worden gemonteerd.
Met het Basic Line bureauonderstel kunt u tafelbladen gebruiken in breedtes van 120 - 200cm.
Het onderstel van het Easydesk-bureau is geschikt voor tafelbladen van 140 tot 200cm breed.
Het Premium Line bureauonderstel biedt de mogelijkheid tafelbladen van 120 - 200cm te gebruiken.
Basic Line 90: 120 - 160 cm en 140 - 200 cm
Hoe stabiel is het in hoogte verstelbare tafelonderstel?
Onze tafelonderstellen voldoen aan de wettelijke eisen op het gebied van zijdelingse stabiliteit. Homedesk, Basic Line en Premium Line zijn getest op veiligheid en ontwerp door TÜV Rheinland of TÜV Süd (details in de productbeschrijving).
De verschillen in stabiliteit van de afzonderlijke tafelonderstellen lichten we graag toe in een gesprek.
Voor wie is een in hoogte verstelbaar bureau geschikt?
De aanschaf van een in hoogte verstelbaar bureau is de moeite waard voor iedereen die regelmatig en vooral dagelijks aan een bureau werkt. Alleen door de zitpositie te veranderen in een staande positie is het mogelijk te werken op een manier die gemakkelijk is voor de rug.
Deze bureaus zijn echter niet geschikt voor kinderen, omdat het risico op ongelukken te groot is.
Wat zijn de exacte afmetingen van het in hoogte verstelbare tafelframe?
Homedesk
De basisdiepte is 70cm. De bovenste draagarmen voor de bevestiging van de platen zijn 50cm diep. Het frame is traploos in breedte verstelbaar van 108 - 160cm en in hoogte verstelbaar van 60 - 125cm.

Basic Line
De voetdiepte is 74cm. De bovenste draagarmen voor de bevestiging van de bovenbladen zijn ca. 60cm diep. Het frame is traploos verstelbaar in breedte van 120 - 188cm en in hoogte van 61 - 126cm.

Easydesk
De voetdiepte is 71cm. De bovenste draagarmen voor de bevestiging van de bovenbladen zijn 55cm diep. Het frame is in breedte verstelbaar van 134 - 194cm in stappen van 2 centimeter en in hoogte verstelbaar van 59 - 126cm.

Premium Line
De voetdiepte is 69cm. De bovenste draagarmen voor de bevestiging van het tafelblad zijn 58cm diep. Het frame is variabel in breedte van 120 - 180cm en in hoogte verstelbaar van 62 - 127cm.
Welk materiaal wordt gebruikt en hoe hard zijn de tafelonderstellen?
Onze in hoogte verstelbare tafelframes zijn gemaakt van hoogwaardig, gepoedercoat staal.

Hierdoor bereiken wij een stil en trillingsarm geluidsniveau bij het verstellen van het tafelframe. De opgegeven dB waarden zijn gemeten onder laboratoriumomstandigheden zonder tafelblad in typische toepassingen. Voor een nog stillere werking raden wij aan een trillingsdempend materiaal tussen het tafelblad en het frame te plaatsen.
Hoe hoog is de dynamische belastbaarheid van de producten?
De Homedesk Eco kan tot 60 kg belast worden. Ons Basic Line tafelframe kan tot 80 kg belast worden, het Premium Line tafelframe tot 100 kg, onze Easydesk kan tot 100 kg belast worden en het Homedesk tafelframe tot 60 kg. Het Basic Line 90 tafelframe kan tot 125 kg belast worden.

Dynamische belastbaarheid is het gewicht dat de motoren zonder problemen kunnen tillen. Veel fabrikanten geven het statische gewicht op. Wij laten deze waarde bewust weg, omdat het gewicht veel belangrijker is voor de hoogteverstelling dan de maximale belasting in rust.

Houd er rekening mee dat de tafelframes gelijkmatig moeten worden belast!
Betaling & verzending
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt kiezen om te betalen via Paypal, Sofortüberweisung (Klarna), factuur (Klarna), creditcard, Amazon Pay, iDEAL, giro betaling of vooruitbetaling.
Hoe kan ik een voucher inwisselen?
Alle kortingscodes moeten worden ingevoerd tijdens het bestelproces op de pagina met het winkelwagentje (daar onder de items rechts "Ik heb een kortingsbon"). De korting zal dan zichtbaar worden toegepast. Een combinatie van verschillende kortingen is niet mogelijk.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
Al onze leveringen zijn gratis (in heel Duitsland, uitgezonderd eilanden).
De winkel berekent automatisch de verzendkosten voor andere Europese landen na registratie.
Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, u ontvangt een gedetailleerde orderbevestiging met alle nodige informatie onmiddellijk na het voltooien van uw bestelling.
Controleer ook uw spam-map als u geen orderbevestiging hebt ontvangen of neem contact met ons op.
Wanneer kan ik mijn levering verwachten?
De levertijd bedraagt ca. 1-3 werkdagen binnen Duitsland. Houd er rekening mee dat de levertijd kan veranderen als gevolg van feestdagen.
Deze informatie kan variëren naar gelang van de voorraad van de goederen. Voor meer gedetailleerde informatie verwijzen wij u naar de afzonderlijke artikelen of kunt u contact met ons opnemen.
Via wie worden de producten geleverd?
Wij werken samen met DHL GoGreen, UPS, DHL 2-man handling en de expediteurs Keimeier & Finke Logistik en Cargoboard.
Tafelonderstellen en accessoires worden naar u verzonden met DHL GoGreen of UPS. U ontvangt de bijbehorende verzendingsnummers zodra de goederen ons magazijn verlaten.
Tafelbladen worden gratis verzonden via onze transport partners. Onze partner zal telefonisch contact met u opnemen om een leveringsdatum met u af te spreken.
Zijn de artikelen goed verpakt?
Wij beschermen onze producten op de best mogelijke manier zodat uw bestelling in onberispelijke staat aankomt.
Wij proberen ook het gebruik van plastic in de verpakking van onze goederen te vermijden met het oog op het milieu.
Hoe verloopt een levering naar Zwitserland?
Wij kunnen de goederen afleveren op een afleveradres in Konstanz. Van daaruit kunt u gemakkelijk uw levering ophalen.
Voor meer informatie over de procedure en de kosten kunt u terecht opwww.lieferadresse-konstanz.de ofwww.meineinkauf.ch
Garantie & Retourzending
Hoe ziet het herroepingsrecht er in detail uit?

Annuleringsvoorwaarden

Consumenten hebben een herroepingsrecht van veertien dagen.

Herroepingsrecht

U hebt het recht om dit contract binnen veertien dagen zonder opgave van redenen te annuleren.

De herroepingstermijn bedraagt veertien dagen, te rekenen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste deelzending of het laatste artikel in ontvangst heeft genomen.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestraße 45, 33397 Rietberg, Duitsland, info@boho-moebel.de, telefoon: +49 5244 9789030) door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een brief per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, dat echter niet verplicht is.

Om de herroepingstermijn in acht te nemen, volstaat het dat u de kennisgeving van de uitoefening van het herroepingsrecht verzendt vóór het verstrijken van de herroepingstermijn.

Gevolgen van de herroeping

Als u dit contract annuleert, betalen wij u alle betalingen terug die wij van u hebben ontvangen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een andere leveringswijze hebt gekozen dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering).wij zullen alle van u ontvangen betalingen, inclusief leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een andere leveringswijze hebt gekozen dan de door ons geboden gunstigste standaardlevering), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij de kennisgeving van uw herroeping van dit contract hebben ontvangen, aan u terugbetalen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht. Wij kunnen terugbetaling weigeren totdat wij de goederen hebben teruggekregen of totdat u het bewijs hebt geleverd dat u de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerder valt.

U dient de goederen onverwijld en in ieder geval niet later dan veertien dagen na de dag waarop u ons van de annulering van dit contract in kennis stelt, aan ons terug te zenden of te overhandigen. De termijn is in acht genomen indien u de goederen vóór het verstrijken van de termijn van veertien dagen verzendt. Wij dragen de kosten voor het terugzenden van de goederen. U hoeft alleen te betalen voor eventuele waardevermindering van de goederen als deze waardevermindering te wijten is aan de behandeling van de goederen die niet nodig is voor de inspectie van de toestand, eigenschappen en werking van de goederen.

Voorbeeld van een annuleringsformulier

(Indien u het contract wenst te annuleren, gelieve dit formulier in te vullen en terug te sturen)

- Naar boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestrasse 45 , 33397 Rietberg, info@boho-moebel.de, Duitsland

- Ik/wij (*) herroep(en) hierbij de door mij/ons (*) gesloten overeenkomst betreffende de aankoop van de volgende goederen (*)/de verrichting van de volgende dienst (*)

- Besteld op (*)/ontvangen op (*)

- Naam van de consument(en)

- Adres van de consument(en)

- Handtekening van consument(en) (alleen in geval van communicatie op papier)

- Datum(s)

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

 

Speciale informatie

Indien u deze overeenkomst financiert door middel van een lening en deze later herroept, bent u ook niet meer gebonden door de leningsovereenkomst, mits beide overeenkomsten een economische eenheid vormen. Dit moet in het bijzonder worden aangenomen indien wij tegelijkertijd uw kredietverstrekker zijn of indien uw kredietverstrekker gebruik maakt van onze medewerking met betrekking tot de financiering. Indien de lening op het ogenblik van de herroeping reeds aan ons is toegevallen, wordt uw kredietgever gesubrogeerd in onze rechten en verplichtingen uit hoofde van het gefinancierde contract ten aanzien van u met betrekking tot de rechtsgevolgen van de herroeping of teruggave. Dit laatste is niet van toepassing indien het voorwerp van deze overeenkomst de verwerving van financiële instrumenten is (bijvoorbeeld effecten, deviezen of derivaten). Indien u een contractuele verplichting zoveel mogelijk wenst te vermijden, maak dan gebruik van uw herroepingsrecht en herroep ook de leningsovereenkomst indien u ook daarvoor een herroepingsrecht hebt.

Wie draagt de verzendingskosten in geval van herroeping?
Wij nemen de verzendkosten over in geval van een herroeping.
Hoeveel bedraagt de garantie?
Voor onze elektrisch in hoogte verstelbare tafelframes bieden wij een volledige garantie van 5 jaar.
Klagen over een defect product?
Als een tafel niet naar behoren werkt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. U kunt dit doen via het servicetelefoonnummer +49 5244 9789030 of via dit formulier.
Heeft u nog andere vragen?

Mocht u nog vragen of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Neem rechtstreeks contact met ons op via ons contactformulier.

U kunt rechtstreeks snelle ondersteuning krijgen van onze telefonische contactpersonen, die u zullen helpen met al uw vragen over het product of de montage.

Servicehotline: +49 5244 9789030
De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.