Advies en hulp

Service Hotline
+49 (0) 5244 9789030
Ma - Vr: 9 tot 16 uur

++++ HINWEIS:  

Let op: op 24.06.2022 zal ons support team helaas alleen telefonisch bereikbaar zijn van 09:00 tot 15:00 in verband met een bedrijfsevenement.

Help & Contact

Wij zijn er voor u en zullen met plezier uw vragen beantwoorden.

  • Alle onderwerpen
  • Productinformatie
  • Betaling & verzending
  • Garantie & Retourzending
Productinformatie
In welke uitvoeringen zijn de in hoogte verstelbare tafelframes verkrijgbaar?
Onze tafelframes uit de Homedesk, Easydesk Line, Basic Line en Premium Line zijn verkrijgbaar in zwart (RAL 9005), zilver (RAL 9006) en wit (RAL 9016).
Het Premium Line tafelframe is verkrijgbaar in drie extra afwerkingen: rood (RAL3020), geel (RAL1023) en blauw (RAL5010).
Wat is het stroomverbruik in stand-by?
Het gemiddelde stroomverbruik in stand-by voor alle racks bedraagt ca. 0,1-0,3 W
Kan ik de tafelframes loskoppelen van de stroomvoorziening?
Ja - alle tafelframes kunnen van het stroomnet worden losgekoppeld zonder dat de hoogte daarna nog onafhankelijk kan worden ingesteld. Bovendien blijven alle opgeslagen favoriete posities behouden.
Kan ik ook het frame met tafelblad kopen?
U kunt uw droombureau eenvoudig samenstellen met behulp van onze bureauconfigurator.
Wij bieden melaminehouten tafelbladen in de versies wild eiken, wit en lichtgrijs, massief houten tafelbladen in de versies wild eiken en beuken kernhout en gefineerde tafelbladen in de versies wild eiken en beuken kernhout. Daarnaast zijn er ook melaminehouten bladen in wit en zwart met een multiplexrand van echt hout.
FENIX NTM® bureaubladen met Nanotech oppervlak zijn verkrijgbaar in in totaal vijf kleuren.
Wat is het verstelbereik van het in hoogte verstelbare tafelframe?
Het verstelbereik voor het product "Premium Line" varieert van 62 - 121 cm.
Het verstelbereik voor het product "Basic Line" varieert tussen 61 - 126 cm, voor het model "Easydesk Line" tussen 60 - 124 cm.
Wat is de minimum plaatdiepte die ik kan gebruiken als ik een rek koop?
Al onze tafelframes kunnen worden voorzien van tafelbladen vanaf een diepte van 60 cm.
Wij adviseren echter een diepte van ten minste 75 cm, aangezien de voetverlengingen van de tafelframes tussen 69 en 74 cm diep zijn.
Welke tafelbladen kan ik gebruiken?
Het Premium Line bureauonderstel biedt de mogelijkheid om tafelbladen van 140 - 220 cm te gebruiken.
Het bureaustelframe Basic Line is compatibel met tafelbladen van 110 - 180 cm breed, met de mogelijkheid om tafelbladen tot 200 cm breed te gebruiken met onze stabiliteits- en uitbreidingsset.
Het onderstel van het Easydesk Line-bureau is geschikt voor tafelbladen van 120 - 180 cm breed.
Hoe stabiel is het in hoogte verstelbare tafelonderstel?
Onze tafelframes voldoen aan de wettelijke eisen op het gebied van zijdelingse stabiliteit. Alle onderdelen zijn DIN getest. De Basic Line, Premium Line en Homedesk tafelframes zijn ook gecertificeerd en getest door TÜV.
Voor wie is een in hoogte verstelbaar bureau geschikt?
Wij adviseren het gebruik van een in hoogte verstelbaar bureau als u meer dan 4 uur per dag zittend werkt.
De frames zijn niet geschikt voor kinderen. Het risico op ongelukken is hier te groot.
Wat zijn de exacte afmetingen van het in hoogte verstelbare tafelframe?
Premium Line
De voetdiepte is 69 cm. De bovenste draagarmen voor de plaatbevestiging zijn 58 cm diep. Het frame is traploos verstelbaar in breedte van 140 - 200 cm en in hoogte van 62 - 121 cm.

Basic Line
De voetdiepte is 74 cm. De bovenste draagarmen voor de bevestiging van de bovenbladen zijn 60 cm diep. Het frame is traploos in breedte verstelbaar van 116 - 180 cm en in hoogte verstelbaar van 61 - 126 cm.

Easydesk Line
De voetdiepte is 71 cm. De bovenste draagarmen voor de bevestiging van de tafelbladen zijn 55 cm diep. Het frame is in breedte verstelbaar van 115 - 175 cm in stappen van 5 cm en in hoogte verstelbaar van 60 - 124 cm.
Welk materiaal wordt gebruikt?
Onze in hoogte verstelbare tafelonderstellen zijn gemaakt van hoogwaardig, gepoedercoat staal.
Hoe hoog is de dynamische belastbaarheid van de producten?
Ons tafelframe uit de Basic Line kan tot 80 kg worden belast, het tafelframe uit de Premium Line tot 80 kg en onze Easydesk Line kan tot 120 kg worden belast.
Betaling & verzending
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt kiezen om te betalen via Paypal, Sofortüberweisung (Klarna), factuur (Klarna), creditcard, Amazon Pay, iDEAL, giro betaling of vooruitbetaling.
Hoe kan ik een voucher inwisselen?
Alle kortingscodes moeten worden ingevoerd tijdens het bestelproces op de pagina met het winkelwagentje (daar onder de items aan de linkerkant "Ik heb een kortingsbon"). De korting zal dan zichtbaar worden berekend. Een combinatie van verschillende kortingen is niet mogelijk.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
Al onze leveringen zijn gratis (in heel Duitsland, uitgezonderd eilanden).
De winkel berekent automatisch de verzendkosten voor andere Europese landen na registratie.
Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, u ontvangt een gedetailleerde orderbevestiging met alle benodigde informatie.
Wanneer kan ik mijn levering verwachten?
De levertijd is ongeveer 1-3 werkdagen binnen Duitsland. Bestellingen die voor 11.00 uur op de dag zelf worden ontvangen, worden meestal nog dezelfde dag verzonden. Gelieve er rekening mee te houden dat wegens feestdagen de leveringstermijn dienovereenkomstig verandert.
Deze informatie kan variëren naargelang de voorraad van de goederen. Meer gedetailleerde informatie is te vinden in de afzonderlijke artikelen.
Via wie worden de producten geleverd?
Wij werken samen met DHL GoGreen, UPS en de expediteur Keimeier & Finke Logistik.
Table frames en accessoires worden naar u verzonden met DHL GoGreen of UPS. U ontvangt de bijbehorende zendingnummers zodra de goederen ons magazijn verlaten.
Tafelbladen worden verzonden met onze logistieke partner Keimeier & Finke. Onze partner zal telefonisch contact met u opnemen om een leveringsdatum met u af te spreken.
Zijn de artikelen goed verpakt?
Wij beschermen onze producten op de best mogelijke manier, zodat uw bestelling in perfecte staat aankomt.
Hoe verloopt een levering naar Zwitserland?
Wij kunnen de goederen afleveren op een afleveradres in Konstanz. Van daaruit kunt u gemakkelijk uw levering ophalen.
Voor meer informatie over de procedure en de kosten kunt u terecht opwww.lieferadresse-konstanz.de ofwww.meineinkauf.ch
Garantie & Retourzending
Hoe ziet het herroepingsrecht er in detail uit?

Annuleringsvoorwaarden

Consumenten hebben een herroepingsrecht van veertien dagen.

Herroepingsrecht

U hebt het recht om dit contract binnen veertien dagen zonder opgave van redenen te annuleren.

De herroepingstermijn bedraagt veertien dagen, te rekenen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste deelzending of het laatste artikel in ontvangst heeft genomen.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestraße 45, 33397 Rietberg, Duitsland, info@boho-moebel.de, telefoon: +49 5244 9789030) door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een brief per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, dat echter niet verplicht is.

Om de herroepingstermijn in acht te nemen, volstaat het dat u de kennisgeving van de uitoefening van het herroepingsrecht verzendt vóór het verstrijken van de herroepingstermijn.

Gevolgen van de herroeping

Als u dit contract annuleert, betalen wij u alle betalingen terug die wij van u hebben ontvangen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een andere leveringswijze hebt gekozen dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering).wij zullen alle van u ontvangen betalingen, inclusief leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een andere leveringswijze hebt gekozen dan de door ons geboden gunstigste standaardlevering), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij de kennisgeving van uw herroeping van dit contract hebben ontvangen, aan u terugbetalen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht. Wij kunnen terugbetaling weigeren totdat wij de goederen hebben teruggekregen of totdat u het bewijs hebt geleverd dat u de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerder valt.

U dient de goederen onverwijld en in ieder geval niet later dan veertien dagen na de dag waarop u ons van de annulering van dit contract in kennis stelt, aan ons terug te zenden of te overhandigen. De termijn is in acht genomen indien u de goederen vóór het verstrijken van de termijn van veertien dagen verzendt. Wij dragen de kosten voor het terugzenden van de goederen. U hoeft alleen te betalen voor eventuele waardevermindering van de goederen als deze waardevermindering te wijten is aan de behandeling van de goederen die niet nodig is voor de inspectie van de toestand, eigenschappen en werking van de goederen.

Voorbeeld van een annuleringsformulier

(Indien u het contract wenst te annuleren, gelieve dit formulier in te vullen en terug te sturen)

- Naar boho möbelwerkstatt GmbH, Industriestrasse 45 , 33397 Rietberg, info@boho-moebel.de, Duitsland

- Ik/wij (*) herroep(en) hierbij de door mij/ons (*) gesloten overeenkomst betreffende de aankoop van de volgende goederen (*)/de verrichting van de volgende dienst (*)

- Besteld op (*)/ontvangen op (*)

- Naam van de consument(en)

- Adres van de consument(en)

- Handtekening van consument(en) (alleen in geval van communicatie op papier)

- Datum(s)

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

 

Speciale informatie

Indien u deze overeenkomst financiert door middel van een lening en deze later herroept, bent u ook niet meer gebonden door de leningsovereenkomst, mits beide overeenkomsten een economische eenheid vormen. Dit moet in het bijzonder worden aangenomen indien wij tegelijkertijd uw kredietverstrekker zijn of indien uw kredietverstrekker gebruik maakt van onze medewerking met betrekking tot de financiering. Indien de lening op het ogenblik van de herroeping reeds aan ons is toegevallen, wordt uw kredietgever gesubrogeerd in onze rechten en verplichtingen uit hoofde van het gefinancierde contract ten aanzien van u met betrekking tot de rechtsgevolgen van de herroeping of teruggave. Dit laatste is niet van toepassing indien het voorwerp van deze overeenkomst de verwerving van financiële instrumenten is (bijvoorbeeld effecten, deviezen of derivaten). Indien u een contractuele verplichting zoveel mogelijk wenst te vermijden, maak dan gebruik van uw herroepingsrecht en herroep ook de leningsovereenkomst indien u ook daarvoor een herroepingsrecht hebt.

Wie draagt de verzendingskosten in geval van herroeping?
Wij nemen de verzendkosten over in geval van een herroeping.
Hoeveel bedraagt de garantie?
Voor onze elektrisch in hoogte verstelbare tafelframes bieden wij een volledige garantie van 5 jaar.
Klagen over een defect product?
Als een tafel niet naar behoren werkt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. U kunt dit doen via het servicetelefoonnummer +49 5244 9789030 of via dit formulier.
Heeft u nog andere vragen?

Mocht u nog vragen of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Neem rechtstreeks contact met ons op via ons contactformulier.

U kunt rechtstreeks snelle ondersteuning krijgen van onze telefonische contactpersonen, die u zullen helpen met al uw vragen over het product of de montage.

Servicehotline: +49 5244 9789030
De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.